What is Total Quality Management (TQM)? តើអ្វទៅជា TQM?


What is Total Quality Management (TQM)? តើអ្វទៅជា TQM?
Quality Definition: TQM
            A core definition of total quality management (TQM) describes a management approach to long term success through customer satisfaction. និយមន័យស្នូលនៃ TQM គឺជាវិធីសាស្ត្រនៃការគ្រប់គ្រងរយះពេលវែងដើម្បីបំពេញចិត្តអតិថិជន។
TQM Principles: The 8 Primary Element of TQM
            TQM can be summarized as a management system for a customer-focused organization that  involves all employees in continual improvement. TQM អាចត្រូវបានសង្ខេបជាប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងមួយសម្រាប់អង្គភាពដោយផ្តោតលើអតិថិជនដែលពាក់ព័ន្ធនឹងបុគ្គលិកទាំងអស់នៅក្នុងការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងជាបន្តបន្ទាប់។ here are the 8 principles of total quality management: គោលការណ៍ទាំង៨នៃ TQM រួមមាន៖
The Primary Elements of TQM

11.       Customer-Focused
The customer ultimately determines the level of quality No matter what an organization does to foster quality improvement training employees, integrating quality into the design process, upgrading computers or software, or buying new measuring tools the customer determines whether the efforts were worthwhile.កំណត់កម្រិតគុណភាពអង្គភាពធ្វើយ៉ាងណាជំរុញបុគ្គលិកបណ្ដុះបណ្ដាលកែលម្អដែលរួមបញ្ចូលគុណភាពទៅក្នុងដំណើរការឌីហ្សាញការកែលម្អ​កម្មវិធីឬទិញឧបករណ៍ថ្មី អតិថិជនកំណត់ថាតើកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងនេះមានប្រយោជន៍ឬយ៉ាងណា។
22.       Total employee involvement
All employees participate in working toward common goals. Total employee commitment can only be obtained after fear has been driven from the workplace, when empowerment has occurred, and management has provided the proper environment.បុគ្គលិកទាំងអស់ចូលរួមក្នុងការធ្វើការឆ្ពោះទៅរកគោលដៅរួម។ការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់បុគ្គលិកអាចទទួលបានបន្ទាប់ពីការភ័យខ្លាចត្រូវបានគេនាំចេញពីកន្លែងការងារនៅពេលការផ្តល់សិទ្ធិអំណាចបានកើតមានហើយអ្នកគ្រប់គ្រងបានផ្តល់នូវបរិយាកាសត្រឹមត្រូវ។
33.       Process-centered                                                                                                                              
A fundamental part of TQM is a focus on process thinking. A process is a series of step that take input from suppliers (internal and external) and transforms them into outputs that are delivered to customers (again, either internal or external). ផ្នែកសំខាន់នៃ TQM គឺជាការផ្តោតទៅលើដំណើរការនៃការគិត។ ដំណើរការគឺជាជំហានមួយដែលយកព័ត៌មានពីអ្នកផ្គត់ផ្គង់ (ខាងក្នុងនិងខាងក្រៅ) ហើយបំលែងពួកគេឱ្យទៅជាលទ្ធផលដែលត្រូវបានប្រគល់ជូនដល់អតិថិជន (ម្តងទៀតទាំងខាងក្នុងឬខាងក្រៅ)
44.       Integrated system
Although an organization may consist of many different functional specialties often organized into vertically structures department, It is the horizontal processes interconnecting these functions that are the focus of TQM.ទោះបីជាអង្គភាពមួយអាចមានឯកទេសមុខងារខុសៗគ្នាជាច្រើនដែលត្រូវបានរៀបចំជាផ្នែករចនាសម្ព័ន្ធក៏ដោយក៏វាជាដំណើរការដែលតភ្ជាប់គ្នារវាងមុខងារដែលជាចំណុចផ្តោតរបស់ TQM
55.       Strategic and systematic approach
A critical part of the management of quality is the strategic and systematic approach to achieving an organization’s vision, mission, and goal. ផ្នែកសំខាន់នៃការគ្រប់គ្រងគុណភាពគឺជាវិធីសាស្ត្រជាយុទ្ធសាស្រ្តនិងជាប្រព័ន្ធដើម្បីសម្រេចបាននូវចក្ខុវិស័យបេសកកម្មនិងគោលដៅរបស់អង្គភាព។
66.       Continual improvement
A major thrust of TQM is continual process improvement continual drives an organization to be both analytical and creative in finding ways to become more competitive and more effective at meeting stakeholder expectations.ការជំរុញដ៏សំខាន់មួយរបស់ TQM គឺជាដំណើរការល្អប្រសើរជាបន្តបន្ទាប់ដែលជំរុញឱ្យអង្គការមួយមានទាំងវិភាគនិងការច្នៃប្រឌិតក្នុងការស្វែងរកវិធីដើម្បីក្លាយជាការប្រកួតប្រជែងនិងមានប្រសិទ្ធិភាពជាងមុនក្នុងការឆ្លើយតបនឹងការរំពឹងទុករបស់អ្នកពាក់ព័ន្ធ។.
77.       Fact-based decision making
In order to know how well an organization performing, data on performance measures are necessary. TQM requires that an organization continually collect and analyze data in order to improve decision making accuracy, achieves consensus, and allow predication on past history.ដើម្បីដឹងថាតើអង្គការមួយដំណើរការយ៉ាងដូចម្តេចនោះទិន្នន័យស្តីពីវិធានការអនុវត្តគឺចាំបាច់។ TQM តម្រូវឱ្យអង្គភាពប្រមូលនិងវិភាគទិន្នន័យជាបន្តបន្ទាប់ដើម្បីកែលម្អភាពត្រឹមត្រូវនៃការធ្វើសេចក្តីសម្រេចបាននូវការមូលមតិគ្នានិងអនុញ្ញាតឱ្យធ្វើការព្យាករណ៍អំពីប្រវត្តិសាស្រ្ត។
88.       Communications
During times of organizational change, as well as part of day-to-day operation, effective communications plays a large part in maintaining morals and in motivating employees at levels. ក្នុងអំឡុងពេលនៃការផ្លាស់ប្តូរអង្គភាពក៏ដូចជាផ្នែកនៃប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃការទំនាក់ទំនងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពគឺជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់ក្នុងការរក្សាសីលធម៌និងការលើកទឹកចិត្តបុគ្គលិកគ្រប់កម្រិត។

Comments

Popular posts from this blog

គំរូ ពិធីបុណ្រគំរប់ខួប ១០០ថ្ងៃ ឬពិធីបុណ្របច្ច័យបួន ឬបុណ្រ៧ថ្ងៃ Free Download

គំនិតគួពិចារណាទាំង១១ជំហ៊ាន មុននឹងអ្នកសម្រេចចិត្តវិនិយោគក្នុងវិស័យគ្រីបតូ (Crypto Currency)